Kulturen förstör min dag!

Hej allihopa, jag kommer från Irak. I min kultur respekteras gäster upp till 100% . Idag kommer vi tyvär få gäster. Och det är så mycket jag vill hinna med men kan inte eftersom vi får gäster. Idag är det ju soligt här i Göteborg. Det är inte ofta man ser solen dyka upp. Och då den väl dyker upp och man känner att idag är det en ledig dag så dyker något upp. I mitt fall är det då gäster. Vi får gäster! Tänk er idag? Jag hade tänkt träna en timma och sedan gå och simma i simhallen. Efter det hade jag tänkt städa mitt rum, tvätta kläder och fika med bästisen i Dahls kafee och plugga sådär två timmar. Sedan hade jag velat planera lite inköp. Till exempel till balen. Jo då hade jag tänkt mig en sådan här klänning:

Isabella Löwengrip har några sådana. Vilken tycker ni är finast? Jag är lite brun i hyn och kroppen såå hjälp!

 

Kommentarer
Postat av: Cerine

Gud vad fina! Jag tycker att du ska ha den första. Jag har sett blondinbellas på hennes ´blogg och den passar henne så jävla mycket!!!!! Men du är ny här med din blogg märker jag. Kan inte du skriva balprocessen? Jag kommer ihåg då jag gick på min bal.. Ååååh gamla tider!

2009-02-01 @ 13:30:43
Postat av: Vina

Definitvir den svarta!

2009-02-01 @ 13:31:04
Postat av: Anonym

den gråa är oxå snygg svart skulle nog inte passa din hy

2009-02-01 @ 13:31:31
Postat av: ojjj

Dem passar inte ens b-bella?

2009-02-01 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0